آموزش تغییر local در بازی

ممکن است در بازی local شما کشوری جز ایران و یا اصلا ناشناخته باشد. یعنی در قسمت Top Players و یا در Global Chat شما قادر به دیدن بازیکنان ایرانی نباشید. برای رفع این مشکل شما باید با قسمت پشتیبانی بازی ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را مطرح کنید.

ابتدا باید یک برنامه ایمیل داشته باشید. یکی از برنامه های زیر را دانلود و نصب کنید و سپس از داخل آنها به یک ایمیل Sign In شوید.
Email
Gmail
Yahoo! mail

سپس مراحل زیر را انجام دهید. 

۱ – از داخل بازی وارد تنظیمات شوید و روی گزینه Help And Support کلیک کنید.

up393791407398426_IMG_0172_1

۲ – گزینه Report An Issue را انتخاب کنید و از منوی باز شده روی قسمت Other Problem کلیک کنید.

up949631407398445_IMG_0173_1

۳ – پس از باز شدن نرم افزار ایمیل، باید متن مناسب را نوشته و ارسال کنید.

اگر لوکال شما در بازی کشوری به جز ایران (IR) است، متن زیر را وارد کنید (بجای US لوکال بازی خود را در قسمت top players وارد کنید):

Hello Chief.
I’m an iranian Clasher , but my local in game is “US” . please help me to change my local to “IR” .
Thank you.

اگر لوکال شما مشخص نیست، یعنی در قسمت top players لوکالی شناسایی نمی شود، متنی شبیه زیر ارسال کنید :

Hello Chief.
I’m an iranian Clasher , but my local in game is unknown . please help me to change my local to IR .
Thank you.

اگر لوکال شما در قسمت top players ایران است ولی در گلوبال چت به زبان انگلیسی (یا هر زبان دیگری به جز فارسی وعربی) صحبت می کنند، از متن زیر استفده کنید :

Hello Chief,
Excuse me, my local is Iran (IR) , But Players in the Global Chat Speaks English.
Please Help Me To change Global Chat To Iranian People (Persian) Or Middle East.
Thank you,

همچنین به هیچ وجه اطلاعات موجود در قسمت قرمز رنگ را دستکاری یا پاک نکنید.

up553021407398424_IMG_0174_1

۴ – پس از مدتی که ممکن است چند دقیقه یا حتی چند روز طول بکشد، ایمیلی از طرف SuperCell برای شما می آید که در آن مطالبی با  یکی از موضوعات زیر گفته شده است :

    “به علت درخواست های زیاد، درخواست شما ممکن است چند روز طول بکشد تا بررسی و حل شود”

    “درخواست شما پذیرفته شده و بزودی حل خواهد شد، پس از حل شدن مشکل شما ایمیلی در این خصوص برای شما ارسال خواهد شد”

up379621407398423_IMG_0175_1

۵ – پس از دریافت ایمیل اول، حدود ۲۴ ساعت طول می کشد تا ایمیل دوم مبنی بر حل شدن مشکل شما به شما ارسال می شود.

up284761407398426_IMG_0176_1

این روش برای چندین نفر و حتی خودم کار کرده است.